مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته باید انتخاب های خود را انجام دهد

کونته باید انتخاب های خود را انجام دهد

سرجیو بریو ، مدافع مستحکم و قدرتمند ِ سابق ِ یوونتوس که در 385بازی توانسته بود 24 گل بثمر برساند در مورد شرایط یووه اینگونه می گوید .

کنار گذاشتن کوالیارلا ...

" ما اطلاع دقیقی درباره ی این موضوع نداریم.می توانم تصور کنم که مدیریت و مربی به طورِ شفاف با کوالیارلا صحبت کرده باشند،کسی که پیشنهادِ 2 یا 3 تیم را رد کرد "

" واضح است که مجموعه باید انتخاب هایِ خود را می کرد و برای آینده برنامه ریزی می کرد . امیدوارم که به طورِ شفاف با بازیکن صحبت کرده باشند ، که بدونِ شک از این کار ِ یوونتوس ناراحت شده است . متاسفم برای چنین مسئله ای که برای او پیش آمده ، اما کونته باید انتخاب های خود را انجام دهد ، حتی اگر کمی دردناک باشند "

" اکنون یوونتوس برای آینده اوسوالدو را به خدمت گرفته ، هرچند که که کوالیارلا در دقایق ِ کمی که بازی کرده خیلی خوب کار کرده است و او همیشه حرفه ای رفتار کرده است "

به نظرِ شما کونته برای اینکه بتواند اوسوالدو را واردِ ترکیب کند ممکن است به سیستم ِ 3-3-4 روی بیاورد ؟

" باید منتظر بمانیم . شاید برای قرار دادنِ او در ترکیب باید تغییراتِ تاکتیکی انجام شود . اما به هرحال این یوونتوس با اضافه شدنِ اوسوالدو در زمینه ی تکنیکی بهتر شده است "

شما با یوونتوس همه چیز بردید؛تفاوتِ این یووه با یووه ای شما در آن بازی می کردید چیست ؟

" یوونتوس عملکردِ فوق العاده ای دارد و بدونِ شک کونته طراح ِ این یوونتوس است ، اما ، بدونِ اینکه قصدِ پایین آوردنِ ارزش ِ این یوونتوس را داشته باشم،این یوونتوس خیلی قوی تر از تیم هایِ دیگر است و به نظرِ من رقیبی برای آن وجود ندارد "

" 44 امتیاز فاصله ای که میانِ یوونتوس و کاتانیا وجود دارد خیلی زیاد است ، از این رو می توانیم بگوییم که ارزش ِ لیگ ایتالیا کمی کاهش پیدا کرده است . تیم هایِ میلانی دیگر در رقابت نیستند و در مرحله ی بازسازی قرار دارند "

" یوونتوس قوی ترین تیمِ لیگ است . اما ، بدونِ قصدِ جسارت،باید صبر کرد برای مقایسه کردنِ این یووه با یوونتوس ِ دهه ی 80 که در اروپا همه چیز برد ، این یوونتوس هنوز در خارج از ایتالیا هیچ کاری نکرده است.تکرار می کنم که این یک جسارت نیست ، بلکه حقیقت است "

چرا به نظر ِ شما یوونتوس هیچ کاری در اروپا نکرده ؟

" همه دیدیم که در ترکیه چه چیزی پیش آمد ، نه ؟ مطمئناً یوونتوس چند بازی را اشتباه کرده بود ، اما بازیِ آخر را برای جبران کردن داشت . خواسته شد که به هر قیمتی رویِ یک زمین ِ نامناسب بازی انجام شود "

" به عنوانِ مثال رُم از بازی کردن در زمین ِ نامناسب خودداری کرد ، اما یوونتوس مجبور بود که در یک زمین ِ نامناسب با گالا بازی کند . این ها حقایق هستند ، هرچند که ، تکرار می کنم که بازیِ در ترکیه نبود که یوونتوس را از لیگِ قهرمانان حذف کرد "

" یوونتوس در بازیِ رفت با گالا مساوی کرد ، در دانمارک مساوی کرد ، این اشتباهات را آن ها کردند . اما بازیِ آخر باید در یک زمین ِ مناسب انجام می شد یا به تعویق می اُفتاد "

یوونتوس-ورونا ؛ چطور بازی ای خواهد بود ؟

به نظرم بازیِ آسانی نخواهد بود ، ورونا در حالِ نشان دادنِ یک عملکردِ فوق العاده از خود است . اما همچنین باید گفت که آنها دقیقاً 35 گل دریافت کرده اند ، و آنها برابرِ تیمی که بیشترین گلِ زده را دارد مشکلاتِ زیادی خواهند داشت "

" به نظرم یوونتوس هم بازیِ بزرگی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و بازی را خواهد برد . با فُرمی که اکنون یوونتوس دارد امکانِ زیادی برای حریفان وجود ندارد "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: